Nepřipravenost nového pracoviště úřadu

1. července 2024
Nepřipravenost nových pracovišť úřadu

Interpelace ze zastupitelstva městské části Praha 5 na radního městské části Praha 5 Ing Filipa Karla.

Vážený pane radní,

obracím se na Vás ve věci nefunkčnosti wifi sítě v prostorách Odboru správy majetku přesunutých na nové pracoviště do budovy na adrese Štefánikova 21.

Z vlastní opakované zkušenosti musím konstatovat, že od samého počátku, kdy byl Odbor v březnu přestěhován, docházelo až k absurdním situacím. Nejen že nefungovaly zvonky a pracoviště Odboru nebylo na budově nijak označeno, ale nefungovaly ani telefonní linky a občané se tak do nových kanceláří nemohli dostat ani tam zatelefonovat. Několik týdnů si pracovníci Odboru předávali JEDEN mobilní telefon určený ke své práci. Připomínám, že tento Odbor je vzhledem k agendě bytů často občany navštěvován. Nyní i po třech měsících je stále nefunkční wifi síť a není tak možné se externě připojit k síti úřadu. Při jednáních bytové komise, které jsem členkou, tak musíme používat materiály v papírové podobě nebo se připojovat pomocí svých mobilních telefonů.

Chápu, že stěhování je náročná záležitost, nicméně zajištění základního provozu pro pracovníky odboru, zastupitele a občany považuji za primární záležitost. Po třech měsících provozu považuji tuto situaci za neakceptovatelnou.

Žádám Vás proto o zodpovězení následujících dotazů:

  1. Proč po třech měsících provozu nefunguje na adrese Štefánikova 21 wifi síť?
  2. Kdo je za tento stav zodpovědný?
  3. Pokud je to nějaká dodavatelská firma nebo konkrétní osoba bude nějakým způsobem sankcionována?
  4. Kdy bude wifi síť konečně funkční?

Děkuji předem za Vaši odpověď.

Kateřina Poláková, zastupitelka ODS

Kateřina Poláková

místopředsedkyně MS Košíře - Motol
členka zastupitelstva MČ Praha 5

Štítky:
komentář