Lidé si stěžují na provoz starších a hlučných autobusů, novější vozy „spí“ v garážích

Mezi Pražany se objevují stížnosti na autobusy, které vypravuje v Praze dopravní podnik na noční linky. Oproti denním linkám, na nočních spojích se často vyskytují nejstarší a zároveň nejhlučnější autobusy. Zároveň chybí adekvátní podíl nízkopodlažních spojů, přestože jich má dopravce většinu.
Problematikou se zabývala v minulém roce i Komise dopravní v Praze 6. Obyvatelé například z kopcovité Hanspaulky si obzvlášť v letních měsících stěžují na hlučné autobusy, které jezdí na lince 907.
Proto Komise dopravní požádala zástupce ROPIDu, aby dopravce požádal o nasazení nízkopodlažních modernějších vozů na noční linky.
Rozchází se trošku přístup dopravce u nočních tramvají a nočních autobusů. Na jednu stranu chce dopravní podnik modernizovat tramvaje T3 na částečně nízkopodlažní „Wany“ s odůvodněním, aby mohly jezdit na nočních linkách coby nízkopodlažní spoje (jelikož počet Wan je v současnosti nedostatečný pro noční provoz), ale na druhou stranu v autobusové dopravě je už dnes většina autobusů nízkopodlažních a tak by nebyl problém, aby už byly všechny spoje nízkopodlažní.