Nepřipravenost nového pracoviště úřadu
Interpelace ze zastupitelstva městské části Praha 5 na radního městské části Praha 5 Ing Filipa Karla.
Vážený pane radní,
obracím se na Vás ve věci nefunkčnosti wifi sítě v prostorách Odboru správy majetku přesunutých na nové pracoviště do budovy na adrese Štefánikova 21.
Z vlastní opakované zkušenosti musím konstatovat, že od samého počátku, kdy byl Odbor v březnu přestěhován, docházelo až k absurdním situacím. Nejen že nefungovaly zvonky a pracoviště Odboru nebylo na budově nijak označeno, ale nefungovaly ani telefonní linky a občané se tak do nových kanceláří nemohli dostat ani tam zatelefonovat. Několik týdnů si pracovníci Odboru předávali JEDEN mobilní telefon určený ke své práci. Připomínám, že tento Odbor je vzhledem k agendě bytů často občany navštěvován. Nyní i po třech měsících je stále nefunkční wifi síť a není tak možné se externě připojit k síti úřadu. Při jednáních bytové komise, které jsem členkou, tak musíme používat materiály v papírové podobě nebo se připojovat pomocí svých mobilních telefonů.
Chápu, že stěhování je náročná záležitost, nicméně zajištění základního provozu pro pracovníky odboru, zastupitele a občany považuji za primární záležitost. Po třech měsících provozu považuji tuto situaci za neakceptovatelnou.
Žádám Vás proto o zodpovězení následujících dotazů:
- Proč po třech měsících provozu nefunguje na adrese Štefánikova 21 wifi síť?
- Kdo je za tento stav zodpovědný?
- Pokud je to nějaká dodavatelská firma nebo konkrétní osoba bude nějakým způsobem sankcionována?
- Kdy bude wifi síť konečně funkční?
Děkuji předem za Vaši odpověď.
Kateřina Poláková, zastupitelka ODS
místopředsedkyně MS Košíře - Motol
členka zastupitelstva MČ Praha 5