Sebeprezentace ministra Jurečky za peníze daňových poplatníků

16. prosince 2014
Sebeprezentace ministra Jurečky za peníze daňových poplatníků

Ministr Jurečka by udělal lépe, kdyby se věnoval více své práci na Ministerstvu zemědělství a v Poslanecké sněmovně, místo toho aby se jen zabýval politickým marketingem.

 
Sebeprezentace pana ministra je příkladná, otázkou však zůstává, co z ní mají čeští zemědělci. Jeho role v reklamním spotu je úsměvná. Pan ministr v nedávné době tak dlouho kritizoval výdaje Ministerstva zemědělství na propagaci, až si nakonec v jedné televizní reklamě sám zahrál. Na propagaci českých výrobků není v zásadě nic špatného, nesmí však sklouznout k propagandě ministra zemědělství.
 
Obávám se, co bude s blížícími se volbami následovat. Předpokládám, že pan Babiš si zahraje v televizní reklamě Ministerstva financí na registrační pokladny, či ministr dopravy bude propagovat české dálnice. To vše za peníze daňových poplatníků.
Ing. Veronika Vrecionová

expertka ODS pro zemědělství a venkov
senátorka PČR