Životopis
Vzdělání a další kurzy
VŠB – TU, EKF Ostrava, titul Ing.,navazující magisterské studium obor Ekonomika podniku
VŠB – TU, EKF Ostrava, titul Bc.,
obor Podniková ekonomika a management
Střední průmyslová škola hornická Ostrava, maturita
Gymnázium Hladnov, Ostrava, maturita
Průběh zaměstnání
datum nástupu – datum ukončení
01.04.2019 – dosud
Zdravotní ústav se sídlem v Ostravě, Partyzánské náměstí 2633/7,
Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava,
interní auditor
- zajišťováni interního auditu v souladu s mezinárodními standardy pro profesní praxi interního auditu,
- identifikace, hodnocení, analýza a řízení rizik organizace,
- výkon finančních auditů (včetně ověřování správnosti vedení účetnictví a dodržování daňových zákonů a rovněž plnění ročního rozpočtu a účinnosti controllingových aktivit organizace),
- nezávisle přezkoumávání a vyhodnocování přiměřenosti řídící kontroly a vnitřního kontrolního systému, účelnosti, efektivnosti a hospodárnosti vynakládání veřejných prostředků celé organizace,
- optimalizaci veřejných výdajů organizace především se zaměření na procesy zdokonalování jednotlivých činností, řídících a kontrolních mechanizmů a procesů řízení změn při eliminaci aktivit, které jsou při zajišťování schválených záměrů a cílů nehospodárné, neefektivní a neúčelné
- mapování a analýza procesů a předkládání doporučení a návrhy k jejich optimalizaci,
datum nástupu – datum ukončení
01.04.2017 – 31.03.2019
Centrum pro regionální rozvoj České republiky, U Nákladového nádraží 3144/4, 130 00 Praha 3 - Strašnice
odborný rada - manažer projektu
- kompletní zpracování a administrování procesu žádosti o podporu z programu IROP,
- kontrola realizace veřejných zakázek,
- výkon veřejnosprávní kontroly podle zákona 320/2001 Sb. a zákona 255/2012 Sb. u žadatelů a příjemců finanční podpory z programu IROP.
datum nástupu – datum ukončení
01.06.2010 – 31.12.2016
Český rozhlas, Vinohradská 12, 112 91 Praha 2
interní auditor
- samostatný pracovník podléhající bezprostředně generálnímu řediteli Českého rozhlasu,
- zajišťováni interního auditu v souladu s mezinárodními standardy pro profesní prax interního auditu,
- identifikace, hodnocení, analýza a řízení rizik organizace,
- výkon finančních auditů (včetně ověřování správnosti vedení účetnictví a dodržování daňových zákonů a rovněž plnění ročního rozpočtu a účinnosti controllingových aktivit organizace),
- nezávisle přezkoumávání a vyhodnocování přiměřenosti řídící kontroly a vnitřního kontrolního systému, hospodárnosti, účelnosti a efektivnosti činností celé organizace,
- optimalizaci veřejných výdajů organizace především se zaměřením na procesy zdokonalování jednotlivých činností, řídících a kontrolních mechanizmů a procesů řízení změn při eliminaci aktivit, které jsou při zajišťování schválených záměrů a cílů nehospodárné, neefektivní a neúčelné,
- mapování a analýza procesů a předkládání doporučení a návrhy k jejich optimalizaci,
datum nástupu – datum ukončení
06.07.2009 – 31.05.2010
Úřad práce v Novém Jičíně, Msgr. Šrámka 1030
vedoucí kanceláře ředitele úřadu
- řízení a vedení útvaru Kancelář ředitele úřadu s 25 zaměstnanci, v rámci útvaru Kanceláře ředitele úřadu:
- řízení ekonomického a účetního oddělení rozpočtové organizace,
- řízení oddělení IT,
- řízení oddělení hospodářské správy Úřadu práce,
- implementace a řízení procesu zadávání veřejných zakázek podle zákona č. 137/2006, o veřejných zakázkách,
- implementace a řízení procesu archivace a spisové služby podle zákona č. 499/2004 Sb.
datum nástupu – datum ukončení
13.11.2006 – 31.12.2008
ČEZ Zákaznické služby s.r.o
specialista řízení procesů
- samostatný pracovník.
- mapování, optimalizace a řízení účetních, ekonomických a řídících procesů společnosti,
- identifikace, hodnocení, analýza a řízení rizik.
datum nástupu – datum ukončení
1.2.2003 – 19.9.2006
Krajský úřad Moravskoslezského kraje, 28. října 117, Ostrava vedoucí Útvaru interního auditu, interní auditor, kontrol
- řízení a vedení útvaru interního auditu,
- výkon interního auditu podle zákona č. 320/2001 Sb. a mezinárodních standardů pro profesní praxi interního auditu,
- předběžná, průběžná a následná kontrola podle zákona č. 320/2001 Sb. a prováděcí vyhlášky č. 416/2004 Sb.,
datum nástupu – datum ukončení
datum 15.3.2000 – 31.1.2003
Charita sv. Alexandra, Holvekova, Ostrava
ředitel
- komplexní řízení organizace s 50 zaměstnanci, včetně finančního řízení (výrobní chráněné dílny pro osoby duševním i fyzickým zdravotním postižením, humanitární pomoc v tuzemsku i zahraniční),
- tvorba, komplexní zpracování, předkládání a řízení dotačních projektů, včetně dotací z finančních prostředků EU,
datum nástupu – datum ukončení
datum 1999 – 14.3.2000
Kreon, s.r.o., Ostrava – Hrušov
vedoucí ekonom – účetní
- vedení ekonomicko–účetního útvaru s 6 zaměstnanci,
- tvorba finančních výkazů,
- tvorba finančních analýz a rozpočtů, rozpočetnictví a kalkulace,
- daňová legislativa,
- podílení se na vedení účetní agendy firmy a odpovědnost za celé vedení účetnictví firmy.
datum nástupu – datum ukončení
datum 1992 - 1999
OSVČ, Ostrava
- marketingové, ekonomicko-účetní a poradenské služby orientované na polský i český trh,
- obchodní činnost na polském trhu,
- vedení účetnictví pro fyzické i právnické osoby,
- překladatelské služby polského jazyka.
datum nástupu – datum ukončení
datum 1984 - 1992
OKD, Důl Ignát, Ostrava
vedoucí důlního úseku
- řízení důlního úseku 120 zaměstnanců zaměřeného na údržbu důlních tratí pro důlní dopravu
datum nástupu – datum ukončení
datum 1982 - 1984
Výzkumný a vývojový ústav aplikační technologie, Praha,
programátor
- programovací jazyky COBOL, PLM, Fortran, Basic, Assembler
Jazykové znalosti
Polština perfektní – jako rodilý mluvčí (státnice C2), aktivní dlouholetý překladatel polského jazyka,
Angličtina – základní (jazyk dlouhodobě aktivně nepoužíván)
Němčina – základní (jazyk dlouhodobě aktivně nepoužíván),
Ruština – mírně pokročilá (jazyk dlouhodobě aktivně nepoužíván),
Kurzy a doplňující vzdělání
člen Českého institutu interních auditorů,
zkouška odborné způsobilosti Strukturální fondy EU,
školení v oblasti systému věcného hodnocení žádostí a projektů předkládaných v rámci OP LZZ – hodnotitel.
Jiné schopnosti a dovednosti
velmi dobrá práce s PC, aktivní práce s aplikacemi MS Office (Word, Excel, Power Point, Access), databázové soubory, internet, Windows, podnikový informační systém SAP, účetní programy ( GORDIC, POHODA, aj.),
řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič od roku 1985,
Datum zpracování:
17. 01. 2022