Náhlé „prozření“ Andreje Babiše je jen další marketingový trik

26. ledna 2019
Náhlé „prozření“ Andreje Babiše je jen další marketingový trik

(www.ods.cz)

Petr Fiala:Gratuluji Andreji Babišovi, že si po 5 letech u vlády všiml, že malí živnostníci jsou v ČR doslova decimováni. Jeho náhlé „prozření” považuji jen za další marketingový trik. Ale kdyby náhodou svůj boj za malé živnostníky myslel vážně, tak může podpořit již existující návrhy ODS, které by drobným podnikatelům skutečně pomohly.“

Jan Skopeček:Návrhy hnutí ANO nelze označit za nic jiného, než za hodně špatný vtip a výsměch skupině, která se v posledních letech stala živým terčem a lovnou zvěří pro ministry financí za hnutí ANO. Nenajdeme jinou profesní a zájmovou skupinu ve společnosti, která by nástup hnutí ANO do vlády odnesla více. Hnutí ANO nelze věřit. Vzpomeňme si, jak už roky slibuje zrušení tzv. superhrubé mzdy a zjednodušení daní. V minulém týdnu ústy premiéra Babiše a ministryně Schillerové zrušení superhrubé mzdy na následující roky zase odložili. Tak to bude i s jejich nejnovějším lákadlem pro malé podnikatele. Vláda milující velké korporace, vysoké přerozdělování a obědy “zdarma”, malým podnikatelům neulehčí vůbec nic. Vítězstvím by alespoň bylo, kdyby už menším podnikatelům hnutí ANO nevymýšlelo další regulace a administrativu jako doposud.“