ODS: K představení programu a diskusi s veřejností využijeme speciální letní kina. Cílem je diskutovat s desetitisíci voliči
10. srpna 2017
(www.ods.cz) Občanští demokraté i během prázdnin pokračují v kontaktní kampani, během které představují veřejnosti svůj program, diskutují s občany a vysvětlují své programové priority. Oslovit chtějí veřejnost prostřednictvím letních kin, promítáním letošní filmové novinky Špunti na vodě. Zároveň završili červnovou část kampaně a vybrali 7 divů Česka.
„Ani v létě nespíme či nesníme, jako jiní. Stejně jako v minulých měsících přesvědčujeme voliče, že ODS nabízí poctivou politiku, promyšlené plány a reálná řešení. Setkávám se s lidmi, mluvím s nimi o našem programu, o tom, co jim nabízíme a jak jim můžeme zjednodušit a zlepšit život. Taková bude celá naše budoucí kampaň. O programu a setkávání s lidmi,“ vysvětluje předseda ODS Petr Fiala.
„Začátkem prázdnin jsme vyhlásili anketu o 7 divů Česka. Hledali jsme s lidmi ta nejkrásnější a nejzajímavější místa naší země. Lidé nám zaslali stovky zajímavých míst, známých i těch zrakům veřejnosti často utajených. V závěrečném hlasování se pak podařilo 7 divů Česka zvolit, i když to nebylo vzhledem k množství návrhů vůbec jednoduché,“ komentuje anketu předseda Centrálního volebního štábu Zbyněk Stanjura.
„Nyní rozjíždíme další sérii akcí v podobě letních kin. Po celé České republice proběhne více než stovka promítání letošní filmové novinky Špunti na vodě. Letní kina budou probíhat po celé republice, v plánu máme navštívit jak malé obce, tak velkoměsta. Naším cílem je přímo diskutovat s desetitisíci voliči. Nechceme na rozdíl od naší politické konkurence v srpnu spát či dovolenkovat. Chceme představit občanům jak naše kandidáty, tak náš silný program pro Českou republiku. I proto jsme vsadili na přímý kontakt s voliči. V září v kontaktní kampani napříč Českou republikou chceme pokračovat. Vzhledem k situaci na českém mediálním trhu to považujeme za nejlepší nástroj, jak voliče oslovovat. Bereme tato setkání jako příležitost, jak lidi povzbudit, přesvědčit je, aby se nevzdávali, protože volební výsledky jsou stále ještě otevřené. Odmítáme se smířit s tím, že volby jsou rozhodnuté. Naopak budeme usilovat o to, abychom získali silný mandát a naplnili náš politický cíl - vyměnit současnou vládu, která nepracuje a projídá 4 roky současný ekonomický růst,“ popisuje kampaň Zbyněk Stanjura.
„Letní kina odstartovala v neděli ve středních Čechách a třeba v Mělníku přišlo více než 600 lidí. Byla skvělá atmosféra, lidé se bavili a smáli u filmu, ale také se ptali na náš program, co nabízíme, kdo v jejich kraji kandiduje. Naši kandidáti se jednotlivých kin účastní, lidé tedy mají možnost s každým mluvit osobně. Jsem také moc rád, že můžeme projekt letních kin realizovat a večer nabídnout lidem zábavu. Vzhledem k neustálým zákazům, nařízením a regulacím, které na nás česká vláda za poslední roky uvalila, je malým zázrakem, že se můžeme v podvečer sejít na náměstí, sledovat kino, bavit se a diskutovat,“ dodává lídr kandidátky ve Středočeském kraji Jan Skopeček.